Kabouterweekend

Beste ouders en kabouters

Het moment waar we al een maand naar uitkeken is terug daar : het eerste kabouterweekend. Het ideale moment om elkaar en de leiding wat beter te leren kennen.

Voor diegene die nog nooit naar een kamp/weekend geweest zijn, is dit het ideale instapmoment. Het volgende weekend dat dan komt is een groepsweekend in april met heel scouts Kortemark en deze zal dus ook veel hectischer verlopen.

Om in te schrijven kan je een mailtje sturen naar kabouterleiding@scoutskortemark.be en het geld overschrijven op het rekeningnummer dat op de brief staat.

INSCHRIJVEN KAN TOT EN MET WOENSDAG 13 OKTOBER

Mag ik er ook nog eens sterk op hameren dat de medische fisches correct moeten aangevuld worden. Ik zag dat velen zelfs nog nooit hiernaar gekeken hebben. Voor ons als leiding is dit een groot gemak als we alle gegevens van jullie en dat van jullie dochter hebben. Dit kan via https://groepsadmin.scoutsengidsenvlaanderen.be Als er problemen zijn met het aanmelden, mag je deze altijd sturen naar mij of naar kabouterleiding@scoutskortemark.be .

Indien er medicatie moet toegediend worden op weekend, gelieve dit dan ook in de  mail te vermelden!

Hopelijk tot dan! Wij kijken er alvast sterk naar uit!

Een stevige scoutslinker

Tibo, Brecht, Caitlin, Klara, Katrijn & Emiel.

ps: Er werd ook reeds een mailtje verstuurd over de BBQ en de wijziging van de volgende vergadering. Bekeek je deze al? Indien je geen mailtjes ontvangen hebt, controleer je spam eens of stuur ons een mailtje.