Schaatsvergadering 4 februari

Liefste kapoentjes en ouders

Zoals jullie al op de kalender zagen staan, gaan we zaterdag normaal gezien gaan schaatsen met de kapoentjes. Ik ben nog steeds aan het wachten op een reserveringsbevestiging, waardoor de communicatie wat trager verloopt. Mijn excuses daarvoor!

Als de reservatie wordt goedgekeurd, spreken we om 14u af aan Ijsbaan de Piste in Kortrijk en mogen ze weer opgepikt worden om 16.15u. Probeer gerust te carpoolen met andere ouders. Voor deze activiteit vragen we 10 euro, dit mogen ze cash meebrengen. Zou het ook mogelijk zijn om tegen ten laatste donderdag 2 februari te laten weten of je kapoentje mee zou gaan op de schaatsactiviteit?

Indien de reservatie niet wordt goedgekeurd, zullen jullie van mij nog een nieuw mailtje ontvangen en zal het een gewone activiteit zijn in de scouts en zullen we een ander moment zoeken om te gaan schaatsen. Ook wanneer ik een bevestiging gekregen heb zal ik jullie nog een mailtje sturen.

Samengevat wil dat zeggen:

Wanneer: 14u - 16.15u

Waar: Gentsesteenweg 131, 8500 KortrijkPrijs: 10 euro