kampboekje 2022

Heyheyhey

Hier zijn we dan met het langverwachte kampboekje!

Graag vermeld ik hier nog even de stappen om volledig ingeschreven te zijn. Dit moet vóór 30 juni gebeuren!

1. Mail sturen naar kabouterleiding@scoutskortemark.be met naam kabouter + vermelding inschrijving
  2. Overschrijving van 95 euro naar kabouters scouts kortemark: BE86 1030 5123 3650 (met vermelding Kamp Zingem 2022 + naam)
  3. Medische steekkaart controleren (checken of de informatie nog relevant is en of er zaken moeten opkomen van medicatie of dergelijke, checken of telefoonnummers contactpersonen nog steeds kloppen)
  • Indien medicatie op kamp, gelieve dit ook te vermelden op mail.
  • Indien je het lidnummer niet terugvindt, mag je dit ook vragen op de inschrijvingsmail. Wij zoeken het dan op voor jou!

Indien jullie nog vragen hebben na het doornemen van het kampboekje, aarzel niet om deze te stellen!

Groetjes

De kabouterleiding