KAMP KAMP KAMP!!!

Beste jongverkenners en ouders,

Het is al juni, en iedereen met een beetje scoutsbloed weet wat dit betekend! Het kamp komt eraan!!!

Als je mee op avontuur wil met de meest afschrikwekkende stammen van het hoge noorden, dan is nu je kans! Laat je baard staan, scherp je bijl en zorg er maar voor dat je rauwe vis lust want we vertrekken richting de Ardennen waar we jullie zullen omvormen tot de schrik van de gemiddelde middeleeuwse West-Europeaan, a.k.a. DE VIKINGS!

Hieronder dus nog een waslijst aan praktische zaken zodat alles tiptop geregeld kan worden.

EERST EN VOORAL: HEEL BELANGRIJK!!!

- De medische fiche en individuele steekkaart moeten in orde zijn! Check deze nog eens en pas ze aan indien nodig
   Aanpassen kan via https:// groepsadmin.scoutsengidsenvlaanderen.be
   Via de link kan je inloggen a.d.h.v. je lidnummer (als je deze kwijt bent, contacteer ons!). In bijlage kan u ook nog
eens een volledige handleiding terugvinden.
- Vergeet ook je Kids-Id/Identiteitskaart + kopie niet!
- Idem voor nodige medicatie + doktersattest!
- We zullen ter plekke nog een stuk wandelen naar het kampterrein, dus zorg ervoor dat al je gerief in 1 trekzak zit die
je kan dragen! Stevige stapschoenen zijn ook een must!
- We zullen eten onderweg, dus vergeet je lunchpakket niet.
- Houdt ook de regelgeving in oog i.v.m. het dragen van een mondmasker op openbaar vervoer.

WANNEER EN WAAR?

Doorgaan: we spreken af aan het station van Kortemark zondag 17 juli om 8u.
Terugkeren: we zullen terug aan het station van Kortemark staan woensdag 27 juli om 17u38. Omdat de trein soms wat rare kuren heeft in België kan dit uur nog veranderen; als dit zo zou zijn houden we jullie op de hoogte.

POST EN ZO?

Brieven, kaartjes en andere mogen verzonden worden naar volgend adres:
Scouts Kortemark Jongverkenners
T.a.v. [Voornaam] [Naam]
Basse-Rue 92b
66 92 Petit-Thier

HOEVEEL KOST DAT PRECIES?

Voor een volle 10 dagen leute, eten en accommodatie vragen wij €120,
te storten op het rekeningnummer BE61 1030 3583 6417 met vermelding “Kamp jongverkenners [Voornaam] [Naam]”
à de betaling geldt als inschrijving voor het kamp, gelieve dit te doen vóór 1 juli a.u.b.

WAT NEEM IK MEE: the essentials

-> zwaar gerief steek je best onderaan je zak, dicht tegen je rug!

In bijlage kan je nog eens het mooie kampboekje terugvinden 😉

Zaterdagavond 11 juni om 20u zal er een infoavond rond het kamp plaatsvinden aan het scoutslokaal.
Als je hierna (of vroeger) nog vragen hebt aarzel niet om ons te contacteren via mail of telefoon!

Een stevige scoutslinker,

De jongverkennerleiding,