Financiële actie 5 maart

Beste leden en ouders

Zaterdag 5 maart houden we een eerste actie om ons kamp te financieren.

Zoals jullie misschien al eens hebben zien passeren via Facebook of mail zullen we pannenkoeken verkopen.
Uiteraard hopen we dat jullie een steentje bijdragen, maar we zullen ook de ronde doen bij de huizen rond de lokalen om klanten te zoeken. Kom zeker af want jullie werk wordt beloond op kamp!

Nogmaals de link voor de bestellingsform moesten jullie deze nog niet gevonden hebben:

Deze financiële actie zal de volledige dag duren.
Jullie worden verwacht aan het lokaal om 10u, we zullen de handjes uit de mouwen steken tot 17u.
Jullie zullen waarschijnlijk honger krijgen na het harde werkt dus neem jullie boterhammetjes mee voor ’s middags.
Een rugzak(je) kan ook handig zijn om de pannenkoeken rond te brengen.

De leiding zal voor een vieruurtje zorgen 😉

Een stevige scoutslinker

De jongverkennerleiding