ACTIVITEIT ZONDAG (5/11) IPV ZATERDAG (4/11)

Beste ouders

Er is een wijziging gebeurd in onze kalender...

Zondag 5 november om 9u is het spel zonder grenzen, we spreken af om 8u50 aan de putten van Kortemark (we zullen achteraan de parking van het station staan). Om 11u35 staan we opnieuw aan de achterkant van de parking van het station, zodat jullie de kapoenen opnieuw kunnen ophalen. Dit is een spel met alle jeugdbewegingen van groot Kortemark (ook met de andere jongste takken van de scouts).

De vergadering van 4 november zal dus NIET doorgaan (laat het elkaar weten!!), we zien jullie zondagvoormiddag aan de putten :)

Hieronder de link naar het facebookevenement:

De kapoenenleiding.

PS: Heeft iemand na het weekend een foute toiletzak meegenomen naar huis.? Er zit een elektrische tandenborstel in... Als uw kapoen deze perongeluk heeft meegenomen, gelieve deze opnieuw naar de activiteit mee te nemen... zo kan ik deze terug bezorgen.