Spel zonder grenzen op ZONDAG 5 november

Liefste jonggidsen en ouders

We hebben zopas de datum doorgekregen van het spel zonder grenzen. Dit gaat door op ZONDAG 5 november van 13u tot 15u30. Dit gaat door op het domein Krekemeersen (Nieuwstraat 13 Kortemark). We zullen verzamelen op de parking van het station 10 minuten voor aanvang van het spel. Op die manier kan alles vlotter verlopen.

Indien je komt, stuur dan een mailtje naar jonggidsenleiding@scoutskortemark.be, zodat we wat kunnen inschatten met hoeveel we gaan zijn. Laat het ten laatste maandag 30 oktober weten of je aanwezig zult zijn.

Hierdoor zullen we de paintball-vergadering van 4 november verzetten naar zaterdag 28 oktober. Dit was de dag die nog ontbrak op de kalender.

Samengevat:

Op zaterdag 28 oktober is er paintball-vergadering van 14u-16u in de scouts.

Op zaterdag 4 november zal er dus GEEN vergadering zijn.

Op zondag 5 november is er WEL vergadering, namelijk het spel zonder grenzen van 13u-15u30.

Mijn excuses voor het verplaatsen van vergaderingen. Als je nog vragen zou hebben, kan je mij bereiken!

Groetjes

De jonggidsenleiding