Jongverkenners 11 tot 14 jaar, 6e leerjaar tot 2e middelbaar, jongens

Hallo iedereen!

Als jongverkenner ben je 11 tot 14 jaar en zit je in het zesde leerjaar of het eerste of tweede middelbaar. Bij de scouts leer je je plan trekken. Een zithoek sjorren, op tweedaagse gaan, je eigen potje koken. Maar daarnaast hou je er ook van een leuk bosspel te spelen. Elke week iets anders, maar steeds met je vrienden.

Zin om erbij te komen?
Wil je ook graag eens met ons spelen of wil je je zoon of dochter inschrijven voor een onvergetelijk scoutsjaar? Dan ben je daar elke zaterdag welkom voor! De nieuwste scoutskalenders kun je hieronder vinden.
Voor vragen en problemen kan je altijd bij de leiding terecht bij jongverkennerleiding@scoutskortemark.be.

Om in te schrijven kan je terecht op de pagina "inschrijven".
Vergeet ook niet om elke activiteit je uniform met sjaaltje aan te doen. Om dat te bestellen kan je terecht bij ons uniformteam, te bereiken via uniform@scoutskortemark.be of de pagina "uniform".

Laatste kalender

Dag jongverkenners en ouders,

In dit bericht kan je de laatste kalender van het jaar vinden. Sip:-(( Deze kalender zullen we niet afdrukken maar enkel digitaal voor jullie beschikbaar stellen op de site. Op deze kalender kan je ook de aanpassing van de techniekendag vinden.

Een stevige scoutslinker,

Brief groepsweekend

Dag jongverkenners en ouders,

Zoals jullie op de kalenders al hebben kunnen lezen komt ons groepsweekend stilaan dichterbij. Het gaat door op het laatste weekend van de paasvakantie: van 12/04 tot 14/04. In bijlage kunnen jullie de weekendbrief vinden met alle info.

Praktisch:

We spreken vrijdag om 19u af in het @station Kortemark

Zondag verwachten we om 13u38 terug in Kortemark te zijn. Dit kan nog veranderen! We houden jullie via facebook en de website op de hoogte.

Inschrijven kan via: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdvjC_2_ntOtcyL1yum8Big7bEg8gSo7Aw1qJXFt-w72KJoMw/viewform?usp=pp_url

Het inschrijvingsgeld (35 euro) moet worden overgeschreven naar de groepskas (BE95 1030 2649 9458)  met vermelding NAAM + TAK. Enkel dan is je inschrijving definitief! Inschrijven kan tot en met 3 april.

Als je opmerkingen of vragen hebt, kan je ons altijd bereiken op jongverkennerleiding@scoutskortemark.be!

een stevige scoutslinker

Nieuwe kalender+ brief snoepverkoop

Dag ouders en leden,

Zoals jullie hebben gezien loopt onze kalender ten einde. Gelukkig hebben wij een nieuwe kalender voor jullie klaar. Dit kan je vinden in de bijlage van dit bericht samen met de brief met de info voor de snoepverkoop. Graag hadden we ook dat de jongverkenners op de financiële actie van 9 maart een lunchpakket meenemen voor 's middags. Hopelijk zien we jullie allemaal vlug terug!

Een stevige scoutslinker,

Leiding voor deze tak

Alies Vandewalle

Biografie: Ik hou van fruit, je bent mijn druifje (altijd te vinden op fuifjes)

Totem: Bamboegroene Tresor Bintoerong

Motto: It be like that sometimes ( tis e keer azo en e keer anders)

• Groepsleiding

• BBQ

Flor Gysels Takleid(st)er

Biografie: ik eet graag hepsenworst

Totem: Ambiorix Brons Baobab Jak

Motto: eerst doen dan denken

• Jeugdraad
  • Materiaalmeester
  • Bar
  • Takleid(st)er

• Fuif

Manon Dieryckx

Biografie: 👋👋👋

Totem: Sinaasappel Oranje Ulmus Kraanvogel

Motto: Standaardmotto

Functies:

Manon heeft geen speciale functie, maar is wel speciaal

• Startdag

Siebrand Perneel

Biografie: 🧑

Totem: Bromo Grizzlybeer

Motto: Standaardmotto

Functies:

Siebrand heeft geen speciale functie, maar is wel speciaal

• Avondmarkt

Willem Delbarge

Biografie: 🍫❌

Totem: Smaragdgroene Soča Fura

Motto: Een probleem is pas een probleem als je er een probleem van maakt.

Functies:

Willem heeft geen speciale functie, maar is wel speciaal

• Fuif